Ouderbijdrage

Datum: 04-09-2023                                                                                                             DIGITAAL

Onderwerp: ouderbijdrage schooljaar 2023-2024

Beste ouder(s) en/of verzorger(s),

De oudervereniging "De Triviant" organiseert jaarlijks diverse activiteiten voor onze leerlingen. Wij stellen ons dan ook graag aan u voor! Wij zijn 20 actieve leden die samen in een leuke en gezellige sfeer activiteiten organiseren. Klik hier voor ons smoelenboek.

Ook dit schooljaar staan wij weer klaar om samen met school een aantal activiteiten te organiseren. Denk hierbij aan Sinterklaas, Kerst, Carnaval, Pasen en het "groep 8 feest". De leerlingen, leerkrachten maar ook wij hebben genoten van de bijzondere momenten! Klik hier voor de activiteitenkalender.

Om dit allemaal te kunnen organiseren vragen wij een jaarlijkse vrijwillige bijdrage van  €15,00 per leerling. Als gevolg van de stijgende kosten zijn ook wij dit jaar genoodzaakt om de ouderbijdrage te verhogen. Voor leerlingen die na 01-02-2024 instromen vragen wij € 7,50 per leerling.

Wij willen jullie dan ook vragen om de ouderbijdrage voor uw kind voor dit schooljaar over te maken naar ons rekeningnummer:
  • NL27 RABO0105 9274 49
  • t.n.v. Oudervereniging de triviant
Vermeld hierbij a.u.b. de naam, achternaam en groep van uw kind(eren).

Mocht u om welke reden dan ook niet in staat zijn om de ouderbijdrage te voldoen, of gespreid willen betalen. Neem dan contact op met Fia Tilmans van IKC de triviant. Zij zal in alle vertrouwelijkheid kijken naar een oplossing.

Daarnaast zoeken wij actief naar sponsoren die ook een bijdrage leveren om de activiteiten mogelijk te maken. Denk hierbij niet alleen aan financiële vergoeding maar bijvoorbeeld ook het leveren van fruit. Mocht u of uw werkgever willen helpen in de vorm van een sponsoring, neem dan gerust contact op per mail.

Wij hebben zin in een leuk schooljaar vol met activiteiten!

Alvast bedankt voor jullie medewerking,
Oudervereniging De Triviant

SMOELENBOEK                                                                                               ACTIVITEITENKALENDER