Kinderopvang

Dagopvang

Vanaf de leeftijd van zes weken tot vier jaar is uw kind van harte welkom op onze dagopvang. Er wordt een gezellige en veilige omgeving gecreëerd met daarin verweven een uitstekende kwaliteit, volop aandacht onderbouwd met een stevige pedagogische visie.
De ontwikkeling van de kinderen wordt gevolgd via het programma Kijk! welke ook gebruikt wordt door het peutercentrum en de kleutergroepen van de school, waardoor voor zowel u als ouder als voor de medewerkers van het IKC de ontwikkeling in een mooie, doorgaande lijn te volgen is.

De dagopvang maakt deel uit van het overkoepelende orgaan Maatwerk In Kinderopvang of kortweg: MIK.

Wilt u het GGD inspectierapport inzien, klik dan hier.

Wilt u meer weten over MIK, hun visie en missie, contactinformatie, enz. klik dan hier.

Wilt u rechtstreeks contact opnemen met de medewerkers van het KDV, bijvoorbeeld om uw kind af te melden, dan kan dit via het volgende telefoonnummer:  06 - 23 953 051